30 december 10:58

♣Ja, jag vet att jag är nörd.
men jag ska ner på stan igen. ja det ska jag.
Denna gång blir det mamma som får turen att gå med mig.
lucky her .
hon är ledig idag, vilket inte sker alltför ofta.. eller, jo ganska ofta.
men hur som helst. igår så köpte ju jag och malin massa finskor...
så nu måste jag bara ha ett par varma skor också.. stövlar typ.
jag hittade faktiskt 2par igår som jag gillade. verkligen gillade.
och de var billiga. verkligen billiga.
så vi får väl se. köper jag ett par billiga skor kanske jag kan få nåt mer...
fast det tror jag inte.. det låter inte som mamma det. att ge mig massa grejer asså ;P
kunde inte min mamma vara en modenörd som vissa andras föräldrar är.
det skulle vara skoj. fast jag skulle nog tröttna efter ett tag då hon alltid skulle
vilja gå på stan med mig säkert ;P  haha.

aja, skor var det. hoppas jag hittar några snyggingar.
och hoppas även att vi äter/fikar på wayne´s typ.
är sugen på det.
eller nej, jag är mätt från frukosten. men iaf.
jag blir säkert sugen snart ;)
hejhåhejhå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback