Äntligen får jag skriva av mig

titta såhär ser jag ut också. mihi, gud så duktig jag är på detta ;D bahaha.
m


har förresten haft en toppen eftermiddag och kväll med Elin och Jossan :D
först X antal timmars stanshopping, KLAR med julklapparna nu ! vi sprang runt idag och köpte klapparna till varandra som alltid . tror resultatet blev bra ;P jag vill veta vad jag får ... *dregel*
och sen blev det bio, myyys :D älskar bio. (spec. för godisets skull(A))
vi såg på The Holiday med urmysiga pojkar som skådespelare. en riktigt bra och mysig film. började till och med nästan gråta :O det hade vi inte trott minsann.

nu är jag trött. ska nog gå och lägga mig snart  och sova ut. vilket för mig betyder att jag kanske kommer sova tills klockan 8 imorn bitti, sen är jag utvilad. men vad tusan, jag slipper iaf vakna av väckarklockan.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, jag vill också se The holiday! :)

2006-12-16 @ 10:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback