dan före avlutningsdan

Tjaa
jahaja, då var denn underbara dag slut. och varför den är underbar är väl helt enkelt för att det är sista dagen innan lovet. alltså, hade man sin sista lektion idag, underbart !
dagen har väl varit ganska rolig antar jag :P kommer inte ihåg så mycket ;P var en jäkla mattelektion ;S jisses alltså ! men men .

sedan efter skolan så gick jag på stan med My :D och vi stötte även på Marcus, Martin, Melina &... ingen mer tror jag . eller jo, massa snygga killar, vi märkte att det dyker upp massa snyggingar som brukar hålla sig inne annars , men som nu måste handla julklappar :D WE LIKE. det var iaf myys att träffa min kära bajs igen. älskar't :]

153042-14
och jajamensan, imonrn kl.8 (!) är det dags få sitt enda betyg för terminen & sedan gå in i S:t Olai för skolavslutning. UNDERBART. (även skönt att mamma skjutsar mig !)

efter skolan blir det lite stan (den öppnar väl kl.9?) med lite alla möjliga folk :)  ska inhandla ett par sista julklappar, och kolla på lite snyggheter till mig själv kanske ;O höhö.
SEDAN ska jag åka hem till farmor och baka de kära kakorna :D yay & mums! nej, dags att sova. hejdå

Kommentarer
Postat av: Jonathan

vi har inte avslutning föränn klockan ett. Lång sovmorgon! ^^

Postat av: Linn

Jag vet, alla snygga killar uppenbarar sig till jul! Måste vara för att vi ska kunna önska oss dem i julklapp ,)

2006-12-21 @ 00:12:35
URL: http://linnandstuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback