even more ...

ännu mera julmat har ätits idag. och ännu mera julgodis . nu räcker det nästan.. men bara nästan..


efter kyrkogår'n & mat ätning hos Eva och dom var det dags för att träffa lite friends. kändes bra att möta lite unga människor såhär i juletider.
vi sågs typ 10 pers nere i vilbergens bowling & körde bowling (daaah!) . det gick väldigt bra för mig. jag fick 57 på min första serie (alltså typ strike varje gång).
efter bowlingen drog jag & My  hem till My (och hennes läskiga far kjell, och mindre läskiga mamma:P)
vi kollade på Sagan om de två Tornen, åt knäck, åt marsipanfigurer (otrolig vackra) & nördade vid msn (förstås).

& nu sitter jag här. med juldagarna i bagaget. Imorn ska jag nog ner på staden med My, Marcus & kanske någon mer och shoppa mellandagsrea-plagg. om jag inte tvingas vara hemma och äta lunch med mormor förstås..  :/ hoppas jag får lov att gå iväg. (mormor klagar ändå bara på att jag borde dra ner tröjan så jag inte fryser om rumpan när jag är ute!... jag menar, jössös, jag hade ju byxor & trosor. och så gick jag där helt ledsen ..så ska hon klaga på det.. . :[ )

nähe.. ? lite Vänner Dvd- säsong 1 kanske ...?

153042-48

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback