jag älskar stora folkmassor

MellandagsRea för fulla muggar!
ja jössös alltså. åkte ner till stan runt halv ett idag med My för att shoppa reaplagg. det var mycket folk på stan! inte alls jobbigt.. nej nej .. (läs alltså, JO VÄLDIGT JOBBIGT).
Vi gick på stan med våra kära gamla bajsar Marcus, Charlie & Måns, och Elin marcus brud :P det var trevligt :] alltid härligt att träffa dom där gamla vännerna. + att vi såg lite fler gamla vänner under tiden vi gick.. typ Jens, Sebbe & nån mer kanske..
hursomhelst så var det bara my som handlade nåt.. iaf vad jag märkte. hon stod i den milslånga kön på Gina & så köpte hon skor också. kul att nån hittar nåt iaf.. ; / 

svängde förbi på gympan en snabbis för lite styrka.. men orka : /

kom hem för ett litet tag sen.. och här är alla typ döda och ligger och kollar på Pirates2 .. ja, jag får väl se den själv nån annan gång antar jag.. så går det när man svänger runt på stan.

Men vad ska man hitta på ikväll då ?  :] ideas anyone  ?


Kommentarer
Postat av: Elin

jag hörde att kön på Gina Tricot gick ända ut >_

Postat av: Anonym

Ikväll är det myskväll här hemma :) funkar strålande!

2006-12-26 @ 22:36:16
Postat av: Ally

...och det var från mig :P

2006-12-26 @ 22:36:29
URL: http://princessan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback