Julgodis för fulla muggar !

oh ja. här hemma har det bakat idag må jag säga !
kom hem från E&J, och då satte vi igång (jag & mamma)
med julbaket direkt.
eller.. säger man Bak när man gör godis ? hmm..

nåväl. det vi planerat att göra var Chokladknäck & Dajmbitar.
båda blev dööbra & döögoda :D
typ första gången vi lyckas med knäcken (alltså så att det går att få dän pappret)
och Dajmbitarna var en ny grej, dom blev underbara :D

153042-39Dajmbitarna (de är faktiskt mjuka... trodde dom skulle vara hårda, som ... dajm :P)

153042-38 Chokladknäcken (ja, de ser ju godare ut nu när dom ligger på ett fint fat utan massa kladd runtomkring ^-^ )

önskas recept ? ↑ säg till i sånt fall så firrar jag det :P

just det ! ska baka saffransskorpor + nåt mer julgodis imorn, som jag skas ge i julklapp till Faster.. nån som har ett bra tips på nåt godis att ge bort ? (helst inte knäck eller dajmbitar då då ;P)

Kommentarer
Postat av: Elin

RECEPT TACK :o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback