Jullovsmorgon

GODMORGON :D för visst är det en God morgon idag ?!
första dagen på Jullovet & allt. häärligt. även om jag förstås
inte kunde sova mycket längre än till åtta nånting.. berodde
nog på att jag satte klockan på 7:15 för att se Julkalendern.
ja, jag måste se på morgonen! har gjort det  i 22 dagar nu ju,
så då måste jag fortsätta :P imorn börjar den iaf kl.9. pjuh!

ja, gårdagen bestod ju förresten av massa mysiga och roliga saker, bland annat det ni ser på bilderna här nedanför.. eller bilden på mina söta klass cp:n är tagen i onsdags.. men sak samma ;) . ni kan även på hjälpa mig att välja vilken klänning jag ska köpa.. om jag nu ska köpa nån vill säga :O älskar allihopa jag prövar typ, så det blir så svårt :/ men aja, ni kan ju säga om det ser bra eller fult ut, & om det är någon som är finare än den andra? & ni behöver Inte kommentera hur jag ser ut, för jag vet jag ser ut som en inbillare av något slag.. förmodligen inget bra slag ;O .
   


Kommentarer
Postat av: Elin

SNYGGING! Jag missade julkalendern :(

Postat av: 'MY

du ser ut som en modell!! jävla unge så söt :D! personligen tkte ja den svarta med vitkrage va klockren :D den randiga va me fin men den svarta me like :D! go for it ;D

2006-12-22 @ 22:00:19
Postat av: Marre

Elin ; tihi. NO MISSADE DU DEN !?
My ; höhö. lägg av ! :P men ja, visst är den med vit krage ganska klockren ;D

2006-12-22 @ 22:27:46
URL: http://mochan.blogg.se
Postat av: Sofia

Du är så fin i din nya frisyr! Jag gillar den svarta med vita fickor/krage bäst (kanske för att den hänger i min garderob?). Den randiga var också finfin ;D

2006-12-22 @ 23:12:36
Postat av: Linn

...BTW, kommentaren ovan är skriven av mig, Linn. Jeez så klantig jag är ibland :O

2006-12-22 @ 23:13:22
URL: http://linnandstuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback