klippa mig?

ja ni , då var det måndag igen.
sitter i Datasalen på dagens första lektion. medans jag satt här och letade efter fakta om nätverk - lokala och internet , så kom jag på en sak ! eller jag kom nästan på det när jag kollade mig i spegeln i skolan.
- Jag vill klippa mig !  0ch då vill jag inte bara klippa topparna 1mm & finslipa luggen lite. nej. jag vill att det ska bli lite kortare igen.  har haft långt (eller vad man ska kalla det) länge nog , tror jag. alltså, det här var bara en impuls (heter det så?) som jag fick nu. men jag tror det kan bli riktigt snyggt faktiskt, och det var ju typ... 6 månader sen(?) jag klippte mig (A). känns som det är dags igen. och då passar det väl utmärkt såhär i juletider. så man är fin till avslutningar, julafton & nyår :)

ja, jag ska fundera lite mer på det under dagen. vad tror ni ? kan det passa sig med lite kortare igen ? ni som sett mig i det vet ju hur det ser ut :P

bäst att återgå till att leta reda på vad nätverk är för nåt (eller vad det nu är jag ska göra..)


Kommentarer
Postat av: Sofia

jag tror du passar jättebra i kort hår :)

Postat av: Elin

åh, jag älskade när du hade kort hår :o

2006-12-18 @ 12:08:20
URL: http://hejhoppelin.blogg.se
Postat av: josefin.

det kommer säkert blir dyngsnyggt :D!

2006-12-18 @ 17:02:36
Postat av: Marre

alla; TACK, tror det ska ske imorn! :O

2006-12-18 @ 20:51:42
URL: http://mochan.blogg.se
Postat av: Linn

Du är en sån där som ser bra ut i vilken frisyr som helst! :)

2006-12-18 @ 21:16:07
URL: http://linnandstuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback