Lill Jul !

ja, denna eftermiddag var det Lill-Jul med Elin & Jossan som gällde :D
När jag kom till Elin var det julmysigt och julskivan var på full gång ;P
I LIKE
vad jag gillade ännu mer var bordet med våra julklappar :D waay.
Vi fikade på lussekatter och pepparkakor & öppnade våra paket.
jag blev dönöjd , TACK älsklingar! fick den lila koftan jag har på mig
på några av bilderna & en bok där jag kan samla alla mina recept :D
nej , nu får ni titta på bilderna istället för att läsa  :P


yeahyeah, vackert indeed !? ;D höhö.
tack för en helmysig Lill-Jul, älskar er.

Kommentarer
Postat av: Sofia

koftan var döfin (och fin frisyr med) :)

2006-12-22 @ 22:36:30
Postat av: Elin

hah, snyggt :*

Postat av: Anonym

Det va dömys (a). Tacktack, jag älskar er.

2006-12-23 @ 11:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback