Man skola hålla vad man lovat

men det gör jag inte i alla fall för det mesta.
är inte så bra på det dock. det är ej bra. nej nej.
men nu ska vi inte vara negativa!
jag har i alla fall hållit en sak jag lovat nu -
att ta bilder på skorna vi köpte!
alltså , jag kanske inte nämnde det..
men jag & Malin köpte alltså 3 för 2 på skopunkten,
och vi delar på alla 3 skorna..
vilket nu då gjorde att jag inte kunde ta kort på ett av paren,
eftersom malin har dom på sig..
men jag kunde iaf ta på 2 par, ni får nöja er med det ;P
153042-66153042-64
och nej, datumet som står på kortet är inte korrekt. så för er som blev fundersamma - Nej, det är inte den 2 januari 2004 idag, det är den 29 december 2006. hoppas ingen är förvirrad.
Well well, was the shoes any good ?

Kommentarer
Postat av: Linn

De var finfina:)

Postat av: Jossan.

ursnygga :D

2006-12-30 @ 10:29:07
Postat av: Elin

snyggt snyggt ^,^

2006-12-30 @ 10:32:04
URL: http://hejhoppelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback