MORE SHOES

Jag tycker det är hög tid att berätta vad jag köpte på stan idag..
eller vänta. vad mamma köpte ÅT mig idag på stan ;D
det var ju faktiskt inte jag som betalade, vilket nog är det bästa när man är på stan med mamma-
hon betalar. ♥
ja, jag hade ju sett 2 par vinterskor igår.
och dom var dock lika vackra idag igen. mamma tyckte dock inte att de på bild nr2 var så fina. men det gör inget, det är ingen som ser deras skönhet, bara jag. sen så var det ju dom på bild nr 1 då. dom kostade 100:- så dom kändes ju liksom som att vi lika gärna kunde köpa..
och ja, det gjorde vi. men vi köpte dom vita först & dom kostade 200:- & då konstaterade jag att 300:- för 2 par skor (vilket summan blev tillsammans om man köper båda skorna) är ju typ billigare än vad ett par vanliga skor kostar, sååå.. jag kan borde ju kunna få båda?
Mamma blev överlycklig & ville gärna köpa båda skorna.
haha, nejdå. men hon hade inget emot att vi köpte båda skorna, och hon höll med mig.
så efter en lunch på wayne's köpte vi även det svarta paret :)
I LIKE THEM BOTH...♥
även om jag varit lite hemligt kär i de vita med blommorna i typ 1 år. (såg dom förra året med).
ja, nu kan det ju bli kallt då, så jag får gå & vara varm om fötterna i mina nya skor :D
♥bild nr 1
      
♥ bild nr 2

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fina skor! =)

Postat av: Elin

sötskor då :). jag vill med ha en massa skor!

2006-12-30 @ 23:40:02
URL: http://hejhoppelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback