nya grejor :D

hej hej hej hej

ja, det kändes kanske nödvändigt med många "hej" :O

äntligen är denna måndag slut. kändes som den aldrig skulle ta slut ett tag alltså ;P lite seg var den minsann. men lite ljupunkter har den minsann också haft .
kom till gympan med min café fralla med kalkon och philadelphia ost på & där stod Tommy (våran tränare) och plockade med massa nya grejer. vi har äntligen fått vår . och så hade vi fått nya ben till hästen. så nu slipper vi ställa den på step up brädor för att göra den 1.55 m. Grrreat :D
träningen gick väl ganska bra också.. körde lite uppbyggt med hästen, och sen körde vi skruv. körde nääästan 1&enkvarts skruv sista gången, yay :P sen var det styrka i en halvtimme för fulla muggar. skönt.


kom hem nu för en timme sen typ.. duschade och har ätit nu :) Penne & biffar, sen så åt jag gårdagens mat lite också , för jag åt inte det igår, och det var gott (A) JA, det är bra med mycket mat efter träning! ;P


ja, jusst det ! jag tror jag ska klippa mig imorn. ska gå till Onitas hårsalong (eller nåt likn.) som ligger vid gympan typ. det kostar bara 100:- / klippet, och nej det ser inte helt skabbigt ut. perfekt i juletider som dessa. åh, jag längtar !


Kommentarer
Postat av: Elin

ååååh, du kommer bli så snygg (fast du är ju redan snygg). var kortet från norrköpings gympahall? :*

Postat av: Maria

Elin; nej, höhö jag hittade bilden på Google, men trampetten ser ut sådär iaf :D

2006-12-20 @ 09:09:11
URL: http://mochan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback