önskelistan

3:e advent, 4 dagar kvar till Jullovet, 6 dagar kvar till julgranspyntning, 7 dagar kvar till Julafton.
men vad önskar jag mig egentligen av Tomten det här året?


  • mest av allt önskar jag att få fira en till jul med farfar...
  • men eftersom det inte går önskar jag att dom jag ska fira jul med ska vara friska & må bra. så jag får fira jul med dom många fler år.
  • jag önskar att ingen ska behöva vara ledsen&ensam
  • jag önskar att man inte ska sakna någon
  • jag önskar att det ska vara minusgrader och snö  
  • jag önskar att vi ska få det supermysigt med massa klappar &god mat

det materiella jag önskar mig finns med på en heeelt annan önskelista, och det sorgliga är att jag tror jag kommer få mer från den listan än från den här. . .

153042-8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback