REA

Oh yes, stan idag igen :D !

var uppe med tuppen idag, så att jag skulle vara redo att åka ner hyffsat tidigt till stan med Elin & Jossan. och ja.. med uppe med tuppen menar jag uppe kl.9 (!).
vi åkte ner runt elva dock, så jag hade kunnat sovit lite längre. men hey, det var ju Jossan vi hade att göra med ;O
det var iaf inte lika myckt folk idag, vilket var skönt då man är lite folkrädd.
jossan kammade hem dagens första påse, en klänningslinne grej från Gina , och Elin lyckades ta en plats i en jättekort kö så vi slapp stå i den 10mils långa, YAY - way too go Elin!
Dagens andra påse tror jag jag fick. men jag orkar inte tänka efter så jag säger istället resten av grejerna vi köpte XD , jag köpte en kalender till mamma som kostade 30 spänn - jag fick 200:- av mamma . sen köpte jag skruvklammrar till pappa (nej fråga mig inte vad det är;P) Elin hittade sedan en söt tröj grej, som det var 70% på , väldigt tjusig. Jusst det.. tror att Jossan bytte nån lotion grej inne på Kick också.. men jag förstod inte riktigt vad som hände där inne.. en väldans tid tog det iaf.
Vi åt Bagels på Wayne's också :D det var mumsigt & därinne planerade vi även en filmkväll (imorn kanske) hemma hos Martin (Elins bror) som är bortrest i dagarna & har en plattskärms Tv. .
sen åkte vi nog hem tror jag. och jag var trött så jag kollade på Vänner och sov lite.
Efter sovningen fikade jag med mor & far. pappahade köpt ett bröd också- danskt rågbröd. vilket jag tyckte var kul eftersom man kunde få det på wayne's.. det var väldigt gott hur som helst :O ska be honom fortsätta köpa det tror jag. .
Nej, nu är träning snart som gäller. Gäsp. 17-20, så ni vet vart jag är då liksom ; ] .
kanske blir skönt att röra lite på sig efter all denna jul svulla & stillsittandes.

hejdå jag har en grön lilltå (iaf sist jag kollade ;P)

Kommentarer
Postat av: Modebladet

Du är utmanad! =)

Postat av: Felicia

Kul att någon fyndar på REA iallafall:)

2006-12-27 @ 18:42:09
URL: http://charmingsaturday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback