SHOES :O

Stan idag med Malin var det ja :D
ja, vi hittade en hel del. vad hittade vi för nåt då ?
JO VI HITTADE SKOR. skor i massor  :P haha. lite otippat !
vi tittade på massa skor och hittade massa snyggt både klack och vintrigt.
men till slut bestämde vi oss för 2 för 3 på skopunkten. och bilder kommer IKVÄLL.
hoppas jag iaf :P tog ett par nyss med mobilen, men de blev så dåliga så det är dumt mot skorna att lägga in dom bilderna ;P
men det kommer iaf lite bilder på mig och Malin i det här inlägget :D YAAAY ;D
153042-61

bilden med de gröna trådarna visar att jag har tappat alla mina gröna bollar som ska sitta på ena änden av min halsduk.  buhu. men jag har alla bollar & dom ska sys fast . HÅRT.

nej, nu ska jag fortsätta pappa att laga Skink&Ostpaj. (ja, nåt måste man ju göra med resterna från julskinkan)

Kommentarer
Postat av: Elin

åh, jag måste få se skorna :O

Postat av: Elin

förresten, vad gulligt koncentrerad Malin ser ut när hon kör ^,^

2006-12-29 @ 20:37:29
URL: http://hejhoppelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback