Some Egoism before shopping

Ja, innan jag åker ner på stan med syrran så ska jag vara lite egoistisk ;P
eller vad man nu kallar det. egenkär kanske är bättre ord när man lägger in bilder på sig själv.
aja, det var ju faktiskt länge sen jag gjort dagens så det är väl dags med en lite sådan nu !

Dagens..

◊ outfit - svarta stuprör, grå tröja (?), svart skärp, guld&svart halsband, guldringar.
◊ vakningstid - kl.10 typ, blev besviken på hur tidigt det var med tanke på igår ;P
◊ godaste - den Danska rågmackan jag åt till frukost :)
◊ ska köpa - brunkräm, solbrillor till Teneriffa :D, teklämmor (ja, sån man har te i...)
◊ Vill köpa - kläder i massor, och skor !
◊ roligaste - stan med Malin :)
◊ bästa sagda ord (än så länge) - "Malin, det var pappa som ringde, han hade brutit foten" sa jag i en väldigt lugn ton(för att inte skrämmas för mycket) när Malin sitter på toan. "VA !?" säger hon livrädd! kul.
◊ skönaste - mitt hår, som låg som det skulle nästan direkt när jag klev upp :D

nej, det får räcka så. nu är nog Malin klar snart, så vi kan röra oss mot stan.. undrar om Malin vill köra.. hoppas. Orka ta bussen ;P.


Kommentarer
Postat av: Elin

vadå? har han brutit foten? :o

Postat av: Marre

Elin ; haha neje XD

2006-12-29 @ 15:46:25
URL: http://mochan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback