UPPDRAG; i min nessecär

ja, jag fick ju som sagt igår ett uppdrag av någon sötis : ]

"vad har du i din Necessär?"

allas sånadära som jag läser har typ 1800prylar och produkter i sin necessär.
typ 18 mascaror och massa puder och grejer.
ja, jag kan väl helt enkelt säga att jag är motsatsen till det.
För en sak jag inte vill lägga ner mina pengar på är Smink.
det känns så onödigt liksom när man kan köpa kläder el. likn. istället för pengarna.
Så ja, när jag väl måste köpa smink så blir det typ dom billigaste grejerna,
men jag tycker faktiskt att dom är bra,
så varför lägga ner massa pengar på dyra saker när jag inte behöver? 
 
nåväl. det som finns är en Mascara-GreatLash, en foundation från H&M,
en rouge (rose tan) från Isadora, en rouge borste.
(sen la jag till en krämögonskugga i guld som jag gillar :] )

153042-53

Kommentarer
Postat av: Elin

oj oj, jag har blivit utmanad :o

Postat av: Junitjej

Vilken snygg blogg du har! Jag blev glad, när jag kom in här! GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR JAG DIG!!

2006-12-28 @ 16:10:54
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Linn

Du behöver ju inget smink egentligen, du är änglalik ändå!

2006-12-29 @ 00:45:01
URL: http://linnandstuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback