Vänner Allover

igår var det myspys kväll med Elin & Jossan :D

vi började med att åka ner till vilbergen centrum där vi åt pizza. eller ja, Jossan åt kebabtallrik. det var gott & vi blev sådär lagom spymätta ;P (typ fortfarande mätt). sen så gick vi till Ica för att köpa Godis, jag menar det är ju ett måste!
Sedan bikade vi hem till Elin där vi skulle se på nån film var det tänkt :D .. men jag hade med mig Vänner på DVD, och alla var mer sugna på det än på film, så det blev Vänner helt enkelt. och det låg vi och tittade på till alla sov , spec. Jossan.  thanks you guys, love you
Cykling hem i en kall vinternatt blev det sen för min del. det var skönt. sen där hemma ville Malin se på vänner, & jag erbjöd henne mitt rum. .. & självklart skulle hon se på de avsnitten vi just sett hemma hos Elin.. haha. men jag fick lite variation iaf, vi kollade med engelsk text för hörselskadade ; "Phoebe Sings; lallallalalala"  haha. skojskoj. sen somna jag typ, och  Malin gick iväg nån gång ..

Kommentarer
Postat av: Elin

hah, vad roligt med texte för hörselskadade ^^,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback