ehm. det gick bra ?

har träffat brudarna på bilden idag :D !
vi gick på stan & shoppade lika mycket som ingenting. om man kan säga så?
det var mycket najs ! vi fikade även. länge förstås. jag åt megacookie

nationellla prov i engelska idag.
det gick bra. men det är typ förbjudet att säga det.
så jag säger att jag var jättedålig & att det gick bajs ;]


image283

nu håller jag på att göra matsäck till morgondagens tävling.
sen ska jag locka med mig Malin.
planen är att åka till centrum
jag är sugen på glass, godis & allt sånt där

hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade också nationella idag :)

Postat av: Linn

Är det förbjudet att säga så? :O Jag tycker iaf också att det gick bra! Härligt att det gjorde det för dig med :)

2007-04-21 @ 01:30:57
URL: http://linnandstuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback