galant standag & mormor på besök

Stan med E gick galant !
vi shoppade järnet (eller iaf mer än 2grejer var).
Jag köpte nedanvisande på MQ! älskar'n & toffsar på H&M
Elin köpte en döfrän kjol, ballerina & nåt mer som jag inte kommer ihåg.
Tack H&M förresten för Salta Katten som man fick vid varje köp !
Efter ett par timmars span, promenerade jag & E hem, för det är ju bra & skönt :D
på den promenaden kom vi fram till mycket. inget viktigt dock. ; /

På eftermiddagen har jag ätit lite mackor
& så har jag joggat 30min & kört styrka i 30 min.
sköööönt !
Nu har jag och mamma lagat mat.
vi får nämligen gäst. mormor. yaaay
nej, nu ska jag inte vara sån, mormor är trevlig. om hon bara vill.
Så snart är det grillade köttet Hasselbackspotatisen färdig,
& snart kommer la grand mother. nu rättare sagt!

gotta go! byebye




Kommentarer
Postat av: sofia

låter som en rolig dag =) har också kollat in den svarta på MQ, dösnygg! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback