Grym träning & väntetider

Idag är det Måndag.
jag känner att dagen kryllar av saker att göra.
inte.
jag är lite seg såhär i början av lovet.
har inte riktigt kommit igång än.
Markus är ju hemma nu , efter fjällen.
Kanske ska dra med han på nåt kul.

Men först ska jag sitta och vänta på postbilen.
hoppas att han kommer med en lapp.
en lapp därdet  står att mina kläder från H&M kommit.


Såhär vårigt & fint har vi det på våran trappa :)
vill även säga att jag pyntat en växt i mitt rum med fjädrar.
mycket vackert.
image240

jusst ja.
träningen igår var grym !
alla körde så härligt bra, och det var askul!
sista träningen innan tävlingen kanske det var,
så det känns bra.
jag körde handvolt sträckfrivolt med helskruv ! :O
HEJ HEJ FÖRVÅNAD
Ja, en himla skojsig träning :D

Kommentarer
Postat av: anna

Åh vad vårigt! Jag är också lite små seg, men det är ju lov så det är väll tillåtet ;)

Postat av: Beata

JA, äntligen, visst är det väl underbart! =)

Gu va fint!!

2007-04-02 @ 12:39:53
URL: http://beatas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback