Äntligen då !

Jag tror jag fortsätter. orka sluta liksom. jo, jag ska sluta, jag ska! vet att det inte är bra, men skit samma. klarar det själv, har gjort det förr :)

Ska ner på stan alldeles strax med Elin & Jossan :D ska bli så skoj att ses alla 3 igen. det var 100 år sen. eller nåt i den stilen iaf. Jag snor Malins cykel, den är mycket skönare att bika ner till stan med än min, min är trög & det känns ung. som man har punka jämt. jag vet inte mycket om cyklar men så ska dom inte vara iaf tror jag.

Igår ja, igår hyrde jag & Malin The Holiday. den är så underbar :D klockrena skådisar. jag mådde verkligen härligt efter jag såg den. kanske för att man får ett litet hopp om att nåt liknande kan hända en själv nån gång.

Grr på Ica igår asså, jag var in need av en baguette med något gott på, så har dom inte det där. hallå, tror ni jag vill ha en sallad eller? ;P aja, får åka till Statoil och köpa det helt enkelt ; ]

Nej, nu ska jag cykla & möta mina poopar. hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback