Bad, jogga & stan

Morr'n. tänkte fortsätta från igår och skriva hela rader igen, jag har ju haft väldigt mycket radbyte annars de senaste... månaderna(?). men jag tycker det är trevligt med långa hederliga meningar igen, känns skönt.
En annan skön sak var joggingturen jag & MalleBalle tog imorse, tror dock inte hon har samma åsikt som mig

Ja, igår åkte Jag, My, Marcus & Hansson ut & badade i Ågelsjön. Vi tog ett dopp & det var väldigt skönt i vattnet faktiskt, men sen svek vädret oss, regn & blåst. Vi hann inte ens köra klart vår omgång med Yatzy  innan vi var tvungna att ringa efter Malin-vår hemskjutsare : ' /.
Efter vårat missöder åkte jag & My hem till mig, gjorde & åt kladdkaka & såg på Vänner: ) (jag trodde dock inte kladdkakan skulle bli lyckad, jag menar det är ändå My jag had att göra med, men hon lyckades smälta smöret, & kakan blev god).

Idag ska jag gå på Norrköping City (första gången jag kallar det det) med Elin :D. Eftersom det inte blir varken Göteborg eller Stockholm med massa shopping har jag planerat att shoppa massor idag. vilket vi alla vet förmodligen inte kommer gå. För kläderna kommer väl gömma sig för mig, eller så förvandlas de till fula trasor så fort jag tar på mig dom, jag chansar på det sista.

Nähe, dags att göra något vettigt - blåsa håret! Hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback