jag vill ha

visst visst, jag försöker ju och så.  och det visst visst, det går väl bra. än så länge. men jag kan inte påstå att det är världens enklaste & roligaste. men jag har ju klarat det förr så, det är klart jag klarar't nu med. eller nej, det är inte klart. men om jag bara vill så kan jag ju, det vet jag. nej, enough babbling.

första gympa träningen idag. det gick ändå ganska bra, det var kul :P blev lätt trött dock, men det får man väl ta såhär i början. kul att träffa alla igen var det ! så skönt.

Jag vill ha Vänner Säsong 7! har sett klart säsong 6 nu, och jag behöver verkligen nästa. det är min medicin i tider som dessa. visst kan jag se avsnitten jag redan sett 18 gånger,men jag vill ha nya. kanske köper imorn. mm,det var en av mina ljusare idéer på senaste tiden.

nähe,nu ska jag nog gå & lägga mig snart, läsa Harry Potter & se på Vänner :D mina 2 tankeavlösare .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback