Not Gooood

Jag vill att allt ska vara anorlunda. jag vill åka tillbaks i tiden & jag vill åka framåt också. jag vill ändra på allt, men det går inte. samtidigt vill jag att saker ska vara som de varit. det är bara väldigt synd att det jag vill inte kan ske. ordspråket: man vill om man kan  känns jävligt osant jusst nu. men jag antar att jag vänjer mig vid allt. eller inte. gör jag det inte kommer det bli jävligt jobbigt. Jag vill åka till andra sidan jordklotet, ha med mig alla jag älskar & leva där istället, bort från bajset.

Snart börjar Gymnastikträningen, det ska göra mig lycklig har jag bestämt. tack för det. hejsvejs


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag ska göra dig lycklig

Postat av: Maria

Elin: det värmer :)

2007-08-22 @ 09:20:57
URL: http://mochan.blogg.se
Postat av: Linn

Jag hoppas gymnastikträningen gjorde dig lycklig Marre... och Elin med såklart! :)

2007-08-22 @ 21:53:55
URL: http://linnandstuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback