Up&Down

onsdag är det idag (för er glömska människor). igår var jag & pappa på den evighetslånga  handledarkursen. den var tråkig. och för min del, onödig. men måste man så måste man. nu ska jag göra syntest imorn, och sen får jag övningsköra om nån vecka eller så. det blir spännande. hoppas på att jag kommer vara asbra på att köra, för jag orkar inte annars :P

Idag slutade jag tidigt pga hål & sånt. det var skönt. har kollat på Friidrotten på Tv med markus & malin. fan asså, Kallur på 4:e plats, Holm på 4:e plats! sån himla otur. så kommer säkert Wissman också 4:a i finalen. Grrr!

Träning ikväll :) ska bli kul, hoppas jag :D lite jobbigt säkert, är ju inte riktigt i fom än, men det kommer ! ska ju hålla på med konditionsgrej på idrotten & även utanför den , så då kommer man väl bli butchy ; ]

Jaa.. annars är det väl lite upp&ner. vet inte riktigt. men jag SKASKASKA nu. fan asså, har lovat mig själv det. och om jag klarar det så kommer det mesta var Upp :D jag är glad, & vill fortsätta vara det. även om saker kunde vara bättre förstås.

byyyee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback