Ullared & lucia igen

Hejsan!

är hemkommen och i rutin i skolan igen efter en helg i Ullared & Halmstad. Det var en kanon helg. dock innehöll den lite tidiga morgnar eftersom vi var på Ullared kl.7 på lördagen. men det var det värt :D
vi bodde i Christers bror & flickväns lägenhet, så underbart fin! jag blev avis.  jag inhandlade iaf massa julklappar 6&lite annat smått & gott. asskönt att nästan vara klar med julklapparna. + att allt var så härligt billigt. mm, sånt gillar jag! Ja, en bra helg var det.

igår var det Lucia uppvisning på gympan. det var kul & gick bra. fast jag landade dock med tån vikt i en volt det gjorde & gör ont. men jag överlever. resten var bra iaf !

Onsdag ska vi på Lucia vakan på bion. jag , Christer & Hansson :) ska bli skoj. har aldrig vart på en sån förr.

snart äre träning. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback