AAAAAAAAAAARHGGGGGHH

kom hem precis nyss.

fick typ springa till Gympan efter sista lektionen och kom dit precis kl.17. sen var jag tränare tills kl.19. kom hem nyss och det enda jag ville ha var färdiglagad mat. hungrig som en varg!
och tror ni inte mina IDIOTER till syskon  precis ska BÖRJA  med maten ¨då eller? Jomenvisst. kulkulKUUUUL ATT få vänta i hundra år på mat när man haft världens jobbigaste dag. BAJS PÅ ER MARKUS & MALIN.

nähe. om jag ska ta och öppna mitt kuvert som jag fått. förmodligen födelsedagskort. kanske kan muntra upp mig LITE.

Kommentarer
Postat av: lejla

Gåru på gymnastik? Är du duktig? :) Vad göru för volter?

Postat av: Maria

Lejla: ja, jag går i truppgymnastik. vilka volter? MASSA :D

2007-02-28 @ 15:02:02
URL: http://mochan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback