ägg & vitaminer

nytränad & nyäten är jag  nu ! var en rolig träning och det har faktiskt varit en riktigt bra dag. och jag åt nyss ris och kassler i tomatsås, gott :D

men jag tror att den verkliga anledningen till att jag är glad är att jag ska ta ledigt imorn  ;P så liksom imorn får jag
plugga hela dagen ! är inte det bara underbart  ;D haha. nejdå. men ledigt innebär sova och slappa - sova & slappa innebär skönt! jag känner för att baka nåt också. det var dölänge sen jag bakade. och det är verkligen inte likt mig. jag är ju nästan kock liksom. ;P

för övrigt så pratade vi om barn och framtid när vi mjukade på träningen :P våran tränare Anna, har ju skönaste systerdottern alltså! Anna & Felicia (systerdottern) sitter i bilen och så börjar Felicia fråga om hur barn blir till. Anna blir ju livrädd och undrar om 7 åringar verkligen ska undra sånt. ..
sen så börjar Felicia prata på att " tjejerna har ägg, och killarna har vitaminer..."osv,osv...  Anna sitter där och kör bilen och vet inte vart hon ska ta vägen. sen så säger Felicia; " men det måste vara nåt fel på Camillos (Annas pojkväns) vitaminer,  för ni har ju en katt" haha ! okej, kanske är en sån där grej som är svårt att återberätta . men det var väldigt kul iaf !


killarna har vitaminer..?

Kommentarer
Postat av: Elin

Nawwww, ungar alltså (a)

Postat av: sofia

haha :)

2007-02-12 @ 21:48:41
URL: http://mayflower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback