bara en vanlig flygande dvärg..

jag har tänkt jätte länge att jag ska skriva en jätte rolig grej från ett Vänner program. men jag har alltid glömt bort det. nu kom jag ihåg det !

det är när Phoebe och Rachel som pratar efter att en av Joeys tjejer har dumpat honom. alla gillade den tjejen jätte mycket och sa att " det måste varit "cupid" som förde henne till Joey...

Rachel: - I guess it wasn't cupid who brought her...
Phoebe: - No, just a regular flying dwarf...

hahaha ! klockrent!


idag ska jag på stan med Elin & kanske Jossan (hoppas det !). ska bli underbart kul att vara med dom igen. älskar er så mycket. saknar er ännu mer. sen så har jag ju inte varit på stan på dööölänge (2 veckor sen!) och jaa.. jag vill inte skryta men mitt bankkonto är inte tomt precis (A).
sen ikväll blir det Melodifestivalen med samma små raringar.
En toppendag , jag ser fram emot den!

och ja, här kommer en bild som mamma tog igpr :P  smörgåstårtan var väääldigt god måste jag säga. tom godare än den jag har ätit ett par ggr från Lindahls. kulkul

Kommentarer
Postat av: Camilla

Låter som en helt underbar eftermiddag och kväll ;x njut på


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback