brända fingertoppar & braiga komplimanger

har haft metodmatlagning idag. och nu har jag min näst sista hotell lektionen (slappt:P)
vi gjorde desserter på matlagningen, ska göra ännu mer imorn och sen provsmaka alla ! :P gud.

jag är verkligen inte den som gillar att skryta men jag är glad nu för att Pelle (världens bästa lärare typ, har honom i hotell) tycker att jag har gjort ett fantastiskt jobb i kursen och att jag har ett solklart MVG. yaay! aldrig fel att få en sån kommentar från en lärare.


nu är jag hungrig ! hoppas maten är god däruppe. eller att det finns gott i salladsbaren åtminstone.

vill förresten bara säga att jag har ont i en av mina fingertopparsamt på handflatan. lycklades nämligen bränna mig på båda de ställena när vi gjorde Creme Caramelle



Kommentarer
Postat av: Linn

Way to go, MVG-smartis ;D

Postat av: Elin

Jag vill med smaka på en massa desserter :o. Kul med MVG då :D

2007-02-15 @ 15:20:46
URL: http://hejhoppelin.blogg.se
Postat av: sofia

såg gott ut!! Grattis till MVG:t alltid lika kul att få bra betyg :):)

2007-02-15 @ 20:04:15
URL: http://mayflower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback