brännhett element & ingen mixer

Godmorgon
på er.
förlåt, jag vill inte göra er skolmänniskor alltför ledsna... men det var jäkligt skönt att gå upp 10:15 idag! jag som inte ens brukar kunna sova särskilt länge :O
Vaknade dock lite tidigare en gång först utav att mitt element var på eldhet temperatur. jag höjde lite innan jag somnade igår kväll.. och nu var det lite väl varmt. så jag sänkte ner det och somnade om :) ingen skada skedd.

satte på kaffe för ett tag sen som jag är ganska säker på att det är klart. och så ska jag snart göra lite frukost. funderar på en smoothie. vi har väldigt mycket frukt hemma. men dock så har vi ingen
mixer. irriterande. och elvispen låter väldans mycket, och det blir inte ens bra :P (mamma har jobbat natt, så vill vara lite tyst). men nåväl. nåt kanske jag hittar på. 

men vad ska jag göra under dagen idag då? har ni något bra och roligt ledighetstips ? :)
 

153042-167153042-166


Kommentarer
Postat av: Karin

åå jag å min kompis vill också köpa en mixer.. men så tråkigt att köpa ju:p

Postat av: anna

svar: JAAA, äntligen!

2007-02-13 @ 12:21:12
URL: http://declaar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback