filmkväll, skidutrustning & en lång jobbhistoria :P

ååh. underbart. Måndag morgon & Lovet har officiellt börjat. (och jag tänker inte bry mig om det som Linn nämnde i sitt inlägg om % som redan gått.)

jag sitter här i min luddiga&lurviga morgonrock och dricker kaffe & smoothie.


fick nyss ett samtal från Charlie som berättade att han kan komma på filmkvällen ikväll iaf. yay :D

nu återstår det bara att min sjusovare My ska vakna, så vi kan bege oss till stan någon gång under Denna dag ;D

pappa åkte precis iväg till skolan för att hämta pjäxor och skidor till oss, när vi åker till säfsen. (ja, dom har skidutrustning på skolan man kan låna). hoppas han tar ett par fina skidor till mig :) 
& jag/vi vet fortfarande inte om Malin ska följa med eller inte :( hon sa att hon skulle det i fredags, sen kom hon på att hon behöver jobba, men nu har dom inte ringt från hennes jobb, så hon jobbar inte jusst nu, så hon vet inte om hon kommer få jobba ens när vi ska åka dit. ja, det är allt en lång jobbhistoria. .

nej, bäst att sluta babbla och trycka på publicera inlägg istället.  


Kommentarer
Postat av: Elin

Mmmmmm, filmkväll :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback