i brist på annat att göra får man göra en lista :D

Vad heter du: Maria
Var bor du: kättsätter
Trivs du där: oh ja, bott här sen jag föddes. (kunde dock vara lite närmare bussshållplats)

Brukar du läsa horoskop: ja. aftonbladets är kul , alltid positivt typ :P
bästa snabbmaten?: Istanbul kebab är riktigt gott,  & pizza (gärna pan pizza) + all snabbmat typ:P
Festar du mycket: är 3ggr i veckan mycket ?... ;P

Sprit, cider, vin eller öl: .sprit & cider :D
Brukar du bli för full: nej nej, jag vet när jag ska sluta

Äger du ett busskort: ja!

är du höger eller vänster hänt?: vänsterhänt !
Vad åt du till frukost:
inget (om man inte räknar parfait kl.10 i skolan för frukost)

Nästa mål i ditt liv: läsa tidningen jag köpte förut

Hur svarar du i mobilen: hej det är Maria (oftast med fejk glad röst också)

vad är det för väder idag?: mulet, 3+
har du sett på film idag?: neje
läser du någon bok "jusst nu": ja, jag läser "Å andra sidan" 
vad har du i din säng?:
lakan, duntäcka, 3 kuddar, köörvarna
Antal timmar sömn inatt: 8.5 ! (oj, det visste jag inte innan jag räknade efter)

Sov du ensam: ja.. bortsett från Köörvarna

Vad är det för veckodag?: FREDAG

Vad åt du senast: tacos!
Vem fick du sms av senast: det var nog.. Elin :D 
Vem ringde dig senast: Mamma

Vilka hårfärger har du haft: brunt, rödbrunt, lilabrunt (fråga mig inte), mörkbrunt
Vad såg du senast på TV: Snygg sexig singel på 6:an igår ..
när lagade du mat senaste?: mat och mat. gjorde guacamole förut :P
vilken blogg läser du mest?: Elins, Linns & sofias
chips, grönsaker, godis?: Lösgodis :D
Längd: 166 cm

Skostorlek: 38

Hårfärg: brunt

Är du kär i någon: kär är väl att ta i 

vad längtar du mest efter nu?: att få ha sportlov bara :D (+ fylla år)
Vad gör du om ett år:  nej, jag är inte synsk :O
vilket lektion i skolan hade du sist?: Hotell Kunskap
Dricker du, så dricker du..?: vatten oftast

Vilken parfym använder du: Mexx ice touch
när tränade du senast?: igår kväll 12:30-20:00
Dagens klädsel: jeans VeroModa, blå tröja, förklädesklänning H&M
skriver du dagbok?: ja, ibland faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Karin

haha ja man ska inte stirra sig blind på utsidan:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback