Inga bidrag på Alla hjärtans dag från mig inte

Jag får nästan dåligt samvete över att jag inte bidragit nåt till dom stackars affärerna som säljer alla hjärtans dag grejer& för att jag inte köpte en ynka pynka chokladbit till de jag älskar. (även om det var nära i väntan på bussen förut).
Men jag har iaf lagt ut lite pengar på SMS till mina underbaringar. (applåder tack). 

inte har jag fått något heller för den delen, så där försvinner mitt dåliga samvete lite. hrmf. en ros från nån
snygging hade ju inte varit helt fel. 

 en kan gärna få BE MINE. men icke sa nicke. det blir nog inget. :(

i övrigt har dagen varit ganska jobbig. 2 prov och jag har varit nedrans trött. eller varit. jag är nedrans trött fortfarande. satte på kaffe som nog är klart snart, hoppas jag får en koffeinkick innan träningen som börjar kl.18. ack&ve, träningen ja, idag skulle jag gärna skippa dom där 2.5 timmarna i gympahallen och vara hemma i soffan med en kladdkaka istället. (ja, den kändes lagom tröstät-aktig.) .
Men jag får väl kämpa mig igenom träningen, det går ju inte alltid bra och är kul, men det är då man ska kämpa !

2 dagar kvar till Lovet, 10 dagar kvar till Min 17-årsdag, nej födelsedag låter bättre, (17 vad gammalt!)


Kommentarer
Postat av: siriusklacken

Tja ! Fin blogg , kolla gärna in min blogg !

Postat av: anna

O, vad skönt det ska bli med lov =)Ska du hitta på då?

2007-02-14 @ 18:02:03
URL: http://declaar.blogg.se
Postat av: Dinallahjärtemy

jösses va gamla vi har bivit :O! ja tkte 16 va gamalt :S.. aja, du fick iaf ett mms från mig :D! hoppas de går bra på träninen

2007-02-14 @ 19:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback