jag ska inte bli som dej när jag blir stor

vad är det egentligen som får vuxna människor att tro att dom är bättre än oss ungdomar?  När kommer det in någon sorts tanke i deras huvuden att jag har rätt att säga vad jag vill till henne, för hon är mycket yngre än mig, alltså vet Jag bättre.  att jag trackar ner på henne, och antyder att hon gör saker dåligt, det spelar ingen roll, för jag är ju äldre, och vet bättre, hon har inget att säga till om. jag blir så trött på vuxna som tror att dom vet så jäkla mycket bättre än en själv. gud , hoppas aldrig jag blir sån, som går och trackar ner ungdomar och får dom att känna sig som odugliga skitungar.

morr


Kommentarer
Postat av: Linn

Agree, totally agree. Kloka ord där Marre :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback