Just another Sunday

godmorgon !

eller jag vet inte riktigt om det är en god morgon. var på bra humör först. sen så sa någon något, och så helt plötsligt blev jag sådär "maria - irriterad" som jag kan bli på dom i min familj ibland. dom tycker nog det är jätte kul, för jag är helt omöjlig då, och ganska så dryg.
Jag har ätit mig en god frukost idag. åt lite mer idag än igår, för Elin sa till mig att jag åt för lite frukost. jag gjorde en smoothie med blåbär, jordgubbar & persika + yoghurt mini persika/vanilj  - mums ! sen så åt jag även en macka, Pågen kärnfull - "
det saftiga fullkornsbrödet" . så nu är jag mätt. tror jag.. svårt att säga såhär på morgonen.

jag vet inte vad jag ska göra idag ! kanske raggar med mig Malin till stan eller nåt. eller jag vet inte. alltså. jag är sugen på att baka. men ändå inte.. hmm, får se. några tips  på vad man kan göra ?

Kommentarer
Postat av: Elin

Baka en tigerkaka så kan jag få smaka.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback