Landgångar & snittar

shoho.

sitter  i datasalen på Garvaren. har precis haft matlagningslektion. vi gjorde smörgåssnittar (små smörgåsar som man ska ha till förrätt) och landgångar , långa vita mackor som man lägger ost,skinka,räkor, ägg och grejor på :P sen fick vi äta upp dom :) det var gott.
nu om 5 minuter börjar Hotell Lektionen, ska vi se vad jag får göra där med tanke på att jag missade förra lektionerna, förra veckan.. det blir nog bra :P
efter det är det lunch, om vi nu ska äta med tanke på landgångarna  ; / sen är det matte & data. 

och även idag läste jag Aftonbladets
Horoskop. det låter alltid så väldigt bra där :P får väl se om det blir så. än så länge vet jag inte om det stämmet.. lite kanske. haha. kan ju bara hoppas att det kommer fortsätta stämma. lät ju inte helt fel måste jag säga.

åååh.. hur ska jAG göra med lovet ?.. .

Kommentarer
Postat av: sofia

gott med landgångar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback