Lista om allt & inget

i brist på saker att göra gjorde jag en lista. jag fyllde inte bara i en lista.  nej nej. jag gjorde en egen lista. vissa av frågorna är säkert från andra listor. men jag försökte vara lite påhittig.., see for yourself

Vilket är ditt andra namn?:
Elin
Vad gjorde du innan du satte dig här?: jag stod och pratade med My i trappan
Vad gör du?: jag slutade datan nyss, ska ha dans om 1 timme *suck*
vad sitter du på?: en datastol
Är du ensam i det rummet du är nu?: nej. massa elever är här.
Sjunger eller pratar du nu?: jag är tyst som en mus
sa du för nåt senast?: det står ju på schemat att vi slutar kvart över
när var du arg  på nån senast & varför?: igår. på mig själv för att jag var/är störd
är du hemma? : nej. sitter i skolan om inte det har framkommit :P
bor du på ett eller flera ställen?: hemma bara
Vilka bor du med?: mamma, pappa, Storasyster Malin & storebror Markus
Vilka älskar du mest?: familjen och vännerna
Vad äter du helst till frukost?: hotellfrukost är ju inte helt fel ;D
..Hur ofta äter du det?:1 gång / år kanske ?  :P
Laga mat eller värma i micron?:laga mat ! förstås :P
godis eller frukt? : godis när man vill ha godis. frukt när man vill ha frukt :P (godis är ju godare förstås)
Svart kaffe eller latte?: svart kaffe ! :D
hur många ggr i veckan fikar du på stan?: 2ggr kanske. de är olika. :P
Hur ofta går du på stan och shoppar?: nån gång i veckan. ibland många ggr i veckan..
Vad får ett par jeans kosta som mest?: 500 om jag ska betala..
Vad kostade ditt dyraste plagg? : oj. jag har nästan inget dyrt. skidjackan för 800:-? ::
Veckorevyn eller året runt?: Veckorevyn
prenumererar du på nån tidning?: nej, men det skulle jag vilja :O har sagt det i ett år typ.
Komedi eller skräck film?: komedi ! (skräckis gör mig sömnlös i veckor)
senaste filmen du såg? :en del av Love Actually. (om inte Snutarna gills)
var den bra?:ja, båda var bra :D
Senaste du såg på Tv?: typ 1 minut av Pokerfejs (eller va de hette)
var det bra?: det tror jag inte
Vilken kändiskropp vill du ha?: jessika alba är ruskigt snygg
hur lång vill du vara?:ganska nöjd med min längd.
Är du nöjd med din vikt?: ja, det är jag faktiskt
har du pojk/flickvän?:nej...
Tror du på Horoskop?:tror & tror. jag tycker dom kan stämma ibland
Biter du på naglarna?: alltid och always !
Har du nån dålig vana?: biter på naglarna.. och säkert massa annat
vad ska du göra när du publicerat den här listan?: gå ner till stan, Ica och köpa mellanmål/lunch
Vem fick du listan av?: Ingen , då det är jag som gjort den :P *hej hej inget liv*
Var den här listan rolig att göra?: ja, jag försökte göra roliga frågor.
var den för lång?: nej, de tycker jag inte. listor är kul
är det skönt att det här är sista frågan?: Ja.. lite :P 

there you go. en lista.
Gör den !gör den ! :D jag tycker bara det är kul om du snor den ;D


Kommentarer
Postat av: Malin

kul lista:)

Postat av: Karin

haha jag åt dem iaf igår.. tycker de är underbart goda:)

2007-02-26 @ 16:27:10
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Karin

haha jag åt dem iaf igår.. tycker de är underbart goda:)

2007-02-26 @ 16:28:05
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback