Neger bilder (hoppas ingen tar illa upp)

godkväll på er.

ja, träningsvärken i mina ben har blivit gradvis värre under hela dagen ! trodde imorse att " det är nog inte så farligt trots allt". men sen blev de värre och värre. när träningen började idag så hade jag sådär lagom ont. men det kändes iaf bra att resten av dom som var på träningen igår också hade ont :P vi kunde klaga till Anna (våran tränare) tillsammans  ;P . men ja, träningen gick bra annars. fristående, gick igenom det nya & sen körde vi styrka. inte Ben styrka tack&lov. men armar, mage & rygg. skönigt :)

Imorn är det Fredag! sköntskönt. jag har dock inga planer som helst för eftermiddagen/kvällen. känns lite surt. eller jo, lite planer har jag. att lyckas få hem Smörgåstårtan vi ska göra på Matlagningen imorn, och sen äta den på kvällen tillsammans med familj och mormor. men dom planerna känns ju lite halv lama (läs på engelska) så hoppas det dyker upp nåt annat skojsigt :D



bahahaha, jag var tvungen att lägga in lite fler Teneriffa bilder. de här är från Hotellrummet, och det första på mig är sååå fult , haha . jag ser ut som en neger. skojskoj.

godnatt

Kommentarer
Postat av: Linn

Jeez, du är ju knallbrun :O Hädanefter har du ett nytt smeknamn, Brownie ;D

Postat av: Maria

haha bilderna från det där hotellrummet känner jag igen. Tror att jag och en kompis bodde på samma hotell när vi var där för två år sedan:)

2007-02-11 @ 14:01:33
URL: http://mariiamiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback