Resan i lite halvlånga drag sådär

alltså. jag vet inte riktigt om jag typ orkar berätta om Teneriffa in i minsta detalj sådär. men jaa. lite kan jag väl berätta kanske :P vi får se vad det leder till. det kanske leder till att jag berättar massa iaf. men det märks ju.

allt gick iaf bra när vi skulle åka dit, inget vilsespringandes på flygplatsen eller nåt sånt.  resan gick med bra, vi beställde massa goda Texfree varor som vi skulle få på hemresan :)
sen så kom vi till SaintGeorge som var helt okej. vi hade ett rum längst ner med terass och typ 1 meter från poolen, vilket inte var helt fel, då slapp vi ju springa så mycket.

under dagarna så solade vi & badade vid poolen när det var soligt.  och när det belv mulet gick vi för det mesta på stan i Los Cristianos och kollade i affärer och sådant.

på dagarna bestod våran föda tillmestadels av glass. det var sååå gott. kulglassen var väldigt god (för det mesta) och McDonalds glassen var med god, dom hade lite annorlunda McFlurrys än här hemma, vilket jag tyckte var väldigt roande :D

när klockan närmade sig kväll var vi på hotellet, drack smirnoff Ica (eller nåt annat gottigt & alkoholigt) och gjorde oss redo för att gå ut och äta. sen så gick vi och satte oss på nån restaurang och åt något gott. det var nästan den bästa delen, jag älskar det med att åka utomlands, gå ut och äta varje kväll - härligt :)

ja, sen hände det väl annat smått & gått och sådär.. (tror jag) men ja, det var ungefär vad vi gjorde jag och Malin. det var en väldigt skön vecka som gick alltför fort. och nu är jag mest deprimerad över att vara hemma till den riktiga vardagen igen, med skola, läxor & träningar.

men snart är det Lov , 2 veckor kvar bara. LÄNGTAR.

Kommentarer
Postat av: Linn

Äntligen hemma, har saknat ditt bloggande! Låter som en riktig kanonvecka det där du ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback