Rycket gick i uppfyllelse, & imorn drar vi.

153042-164
Ja, mitt ryck gick i uppfyllelse. det vill säga att jag bakade. & det jag bakade blev chokladmuffins. De ser onekligen väldigt goda ut. tack "sju sorters kakor".

Jag måste faktiskt krypa till kojs snart. För imorn bär det av till Säfsen. Vi ska försöka komma iväg runt 11 tiden, så jag måste gå upp vid 9 typ. det ska nog inte bli så svårt, med tanke på att det där med att sova länge inte är min grej.
Ska packa de sista grejerna imorn, typ pyjamas, tandborste & det jag har på mig nu (min myströja). så jag kommer säkert ha massa tid över imorn... för typ.. blogging :P
När vi är däruppe bland fjällen ska vi självklart åka skidor. Och så ska vi försöka fira min födelsedag på Lördagen också. Hoppas vi lyckas bra. Så länge jag får tårta är jag nöjd :).
Jusst ja. Malin ska med nu! efter många om&men. YaY. jag blir inte själv med M&P.

Nähe. om man skulle krypa till kojs? synd att jag inte är ett dugg trött...
153042-165

Kommentarer
Postat av: Linn

Muffins! Mumsbums! Ha en toppen födelsedag om vi inte hörs innan dess :)

Postat av: Elin

Så bra att Malin följer med då :). Vi hörs!

2007-02-22 @ 09:45:55
URL: http://hejhoppelin.blogg.se
Postat av: lejla

muums vad tårtan såg god ut :D

2007-02-28 @ 00:03:12
URL: http://lejlaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback