så länge jag får godis...

Nähe. ack & ve. jag har försökt hela dagen att få nån sötis att joina mig ikväll med att bara mysa och hade skönt . men ingen kan :( alla mina älskade är så upptagna.

Så kvällen kommer spenderas med mamma och pappa & melodifestivalen tror jag :P
+ att jag ska ha något (läs massa) gott
lördagsgottigt är väldigt sugen på massa gott från Exotic Snacks. .. Malin och jag Kanske kan kan åka och köpa det sen. (innan hon ska iväg:()
sen så kom ju glassbilen igår också :D måste smaka på nåt från blandpåsen jag köpte.
153042-160

jag är hungrig som en varg och det vankas mat om lite mer än 35 minuter! GAH. känns som en evighet. jag får försöka hitta nåt sätt att fördriva tiden på. . hjälpa till med maten brukar funka bra. men jusst nu är det inget som ska göras. tusan..

Dagens Bästa - Malin ska följa med till Säfsen ! :D (förhoooopningsvis!)
Dagens sämsta - jag har varit uttråkad pretty much hela dagen ?
Dagens Se fram emot - äta godis och sånt (haha!)
Dagens roligaste - pappa är lik Richard Gere enligt den där hemsidan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback