Säfsen resan & lite smått & gott.

Lite bilder från Säfsen resan med Mamma , Pappa & Syrran :D

    

det var väldigt skönt däruppe i fjällen. och då syftar jag inte på vädret och menar att det var -2 och sol. nej, det var mer -10 och snöigt. men jag menar att det var skönt att komma bort lite. inte tänka så mycket på allt.
vill åka igen. vill åka iväg imorn igen. helst med mina älsklingar, och bo med er en vecka i Sälen eller nåt. saknar er. skulle vara så kul :D haha. men vilken dröm ;P

Tack Malin för att du följde med. hade nog fått det tufft däruppe med Mamma och pappa bara. vem skulle då åkt med mig in i de guppiga vägarna i skogen ? vem skulle då tappat stavar, skidor och ramlat så jag började skratta? :P
Men vad fan. om en vecka ungefär så åker ju du till Thailand. och ska vara där i en månad. jag kommer DÖ. blir helt ensam .. :'/

skola imorn igen. jag är inte glad. verkligen inte :( ganska depp egentligen. :P men orka vara det  ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback