Såhär på morgonen innan allt har börjat..

goodmorning sunshines.

åkte med pappa idag eftersom han börjar nästan samtidigt. eller jag börjar om 10 min. men det är det värt. inte tusan går jag frivilligt till bussen i detta väder. nej, då tar jag hellre det lugnt med pappa & äter gröt.

har en jobbig skoldag/dag framför mig. tror jag iaf. Engelska,Svenska, Idrott & Metod. slutar 16:40. ack&ve. sen så kl.17-19 är jag tränare. kan ju bli lite smått jobbigt sådär. men det blir säkert bra. jag är stark ;D haha.

det är ju faktiskt Desperate ikväll. missade ju förra veckan dock. måste be Malin berätta varenda detalj för mig. för hon kommer säääkert ihåg Allt ;P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte tipsa alla om en hemsida som heter Gratisgen, där värvar man bara lite människor, och blir medlem (gratis) på två sidor, så att man får ett poäng och ditt konto aktiveras, och så får man helt gratis utan några som helst jobbiga villkor gratisprylar, själv har jag valt ett presentkort på mq för 500 kr, så om du vill bli medlem du också, tryck här: http://gratisgen.se/?ref=63559

2007-02-27 @ 09:39:45
Postat av: tessi

desperate housewives är bra!:D + du var himla söt på din profil bild!:)

Postat av: Linn

du åter som värsta tidsoptimisten ju! bra att jag har lärt dig nåtot, haha ;) Hoppas du haft en bra dag starkis:P

2007-02-27 @ 16:49:37
URL: http://linnandstuff.blogg.se
Postat av: Linn

* och låter och något ska det ju vara, såklart ;)

2007-02-27 @ 16:50:12
URL: http://linnandstuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback