Sportlovsdilemmat & humör

FISKARNA
19/2-20/3
Du har turen med dig på väldigt många sätt, onsdagen överraskar och roar. Kanske oväntade slantar också.

ja, läser man det Horoskopet från
Aftonbladets hemsida låter det ju som om min Onsdag kommer vara väldans bra. vilket är lustigt med tanke på att jag vaknade med ett inte alltför bra humör - trött som en bajs(trots sovmorgon), halvt illamående, och bara allmänt sur/ledsen. hrmf. liksom WTF is that ? så ska det inte vara. jag vill vara glad ! jag är en glad människa. men det är inte kul att vara glad när man inte är glad, för då går det inget bra att vara glad. tricky buisness that...

alltså jag & mitt Sportlovsdilemma! jag vet inte hur jag ska göra på Sportlovet. vissa av er vet redan Dilemmat men inte alla så jag ska berätta all about it.
Jo, vecka 8 har vi ju sportlov. och på Torsdagen veckan då vi har sportlov, och sen till söndagen (dan innan skolan börjar igen) då ska mamma och pappa åka till Säfsen och åka skidor, har hyrt en stuga. och på Lördagen där fyller jag år. men frågan är om jag ska vara hemma eller följa med dom och åka skidor?  jag får ta med mig nån kompis (om inte Malin ska med förstås) när vi åker skidor, och det skulle ju vara skitkul och så. för det är ju väldans härligt med skidsemester. men är jag hemma... då kan jag ju ha födelsedagsparty , utan föräldrar :O
Så jag går fram och tillbaka hela tiden och kan inte komma på vad jag vill, eller vad som blir bäst. suck alltså. problem problem :P GUD VILKET PROBLEM  ;D

nu måste jag gå. ska snart pallra mig till bussen i dessa minusgrader, för att sedan ha matteprov, hygienkunskap, livsmedelskunskap & idrottprov/idrott.(
undrar om jag ska göra provet, hoppas inte! panik i sånt fall , har inte pluggat nåt, har ju inte ens idrottsboken FFS..)

Kommentarer
Postat av: josefin

hum, din onsdag vart väl inte så jätte bra ändå, när du inte fick träffa mig (a). På tal om sportlovet..du vet vad jag vill, men känn ingen press! ;D. JAG SKNAR DIG MOCHAN!

2007-02-07 @ 16:50:18
Postat av: sofia

usch beslut är jobbiga..:/ hatar att ta beslut för typ beslutsångest över allt haha! :P

Postat av: My

moahaha :D ja precis känn ingen press;).. ta med mig till säfsen :D eller stanna hemma!:D hihi.. din nsdag blev ju kockren eftersom du fick va med mig (A);P

2007-02-07 @ 19:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback