The day that has been .. (?)

Dagen har förflutit såhära :

jag & Elin åkte ner på stan. jag prova litegranna, men inte elin, för ja.. jag hittade inget iaf dock. så vi gick till Wayne's, där jag åt bakpotatis & elin , elin drack Lambda.
när vi suttit där i ett par timmar (höhö) och pratat om allt och inget, gick vi vidare mot Ica, där jag köpte mig en tidning. måste ju ha nåt att läsa imorn när jag åker till Säfsen.
Sen åkte vi hem. jag för att träna, Elin för att basta :P

Träningen gick väl sådär. jag kände mig sjuk. gör det fortfarande lite :( inte alls kul . jag får ju inte bli sjuk nu ! när jag ska åka skidor :'/ DET ÄR INTE SANT. JAG ÄR INTE SJUK. OKEJ !?!
nu har jag packar lite också. resten gör jag imorn eller ikväll.
funderar på att baka nåt nu. blev väldigt sugen på det.  :P haha vilket ryck !



ha en skön kväll.

Kommentarer
Postat av: Elin

KLART ATT DU INTE ÄR SJUUUUUK :o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback