the day that is called tuesday

blev lite dåligt med bloggandet igår då då. men dagen bestod kort och gott (eller mer långt och gott) av detta:

stan med Mamma och Malin, jag pekade på det jag ville ha, mamma gick och köpte det sen när jag inte såg.  jag köpte sockor (rosa:D) & långkalsonger , båda fyndades på barnavdelningen :O
Sen så var vi ju tvungna att äta också! vi gick till Paus. där vi åt sallad, man får sallad,gurka&tomat, sen får man välja 5 ingredienser av typ.. 100. smaskigt smaskigt :D
efter stan och massa shoppande (inte för min del då då ) åkte vi hem.

sen så var jag tränare för mina små barn. och det gick ju .. bra. ehm.

jag & Elin höll på under tiden typ. att planera biobesök under kvällen. vi ville se Linas kvällsbok. den gick 21:30, och efter många om & men bokade vi (Elin) biljetter till den, trots det sena klockslaget :P . jag var hos Elin ett tag först, sen åkte vi mot stan & Filmstaden. där hämtade vi biljetterna av en tjurig bitch & sen sprang vi och köpte godis på Gottoteket (det stängde ju trots allt 21, och jag vägrade att bli utan!).

ja, vad ska jag säga om filmen..? den var bra. lite rolig. lite pinsam. lite sådär ni vet :D underhållande.

Kommentarer
Postat av: Elin

Det var trevligt :)

Postat av: Sandiebelle

hehehehe... skönt att peka och få!!! =)

2007-02-21 @ 11:55:05
URL: http://sandiebelle.webblogg.se
Postat av: Karin

jag med.. hon har ju spårat totalt!

2007-02-21 @ 12:03:04
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Karin

nu ska jag gå å köpa godis för blev så frestad:)

2007-02-21 @ 12:10:47
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback