tumbling träning, Tv & Diabilder

kvällen har bestått av tumbling Träning från kl.17-19:40, som gick bra. eller ja, för det mesta iaf. inte på bakåt övningarna. för let's face it jag suger på bakåt. framåt däremot var kul! frivolt med skruv & frivolt delad-handvolt-frivolt. Vi brukar ha Maria som tränare, men idag hade vi Tommy. det är verkligen skillnad. Tommy är bra. vet verkligen vad han pratar om. skönt.
ja, dom har ju en trampolin där vi tränade idag också, men vi hoppade inget på den idag :( synd. det är en så skön känsla.
153042-176
kvällen har sedan också bestått av telefonsamtal med My. ska träffa henne imorn för stan. och sen är det filmkväll imorn, med Charlie & Marcus också :) I Like :D <3

sedan så åt jag spaghetti och köttfärsås, kollade på Parlamentet, och kollade på Wallander film på canal+ , den var helt okej.
sen fick jag ryck och hämtade upp Dia-bilds-ställningen. och så kollade jag och malin på Diabilder :) bilden nedan visar en urgullig bild på Malin när hon var nåt år gammal. jag smälte! syns dock inte så bra..

153042-177

nu är klockan snart midnatt. och jag är trött! godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!

Jag hoppas att du inte tycker detta är jobbigt men det
handlar inte om försäljning. Det jag har att erbjuda är helt gratis utan några dolda avgifter.

Du kan få allt från Dvd-boxar till presentkort på MQ, Vero Moda eller
varför inte Ikea? Eller Ps2? Eller vad sägs om en hemmabio? Helt Gratis!

Jag har gjort det och har hittills fått en sex and the city box med alla säsonger i form av en skolåda och ett Xbox!

Gå in på
GratisGenerationen och bli medlem sen behöver du bara värva 7 stycken vänner efter att du
fullgjort två gratiserbjudanden, sen kan du bara sätta dig ner och vänta på ditt Xbox eller vad du nu väljer ;)

Det funkar verkligen, Jag lovar! Jag var själv rätt skeptisk men nu är jag helt såld!

Jag önskar dig Lycka till!

Mvh
Mia

2007-02-19 @ 00:25:31
Postat av: hemlis ;)

du suger verkligen inte på bakåt!! du måste bara komma över den där spärren och sen ska du få se på tusan!!

2007-02-21 @ 14:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback