Utmaning - favoritglassar

jag har sett på massa olika bloggar om Glassutmaning. man ska säga de 3 glassarna man gillar bäst. och jag är väl minst sagt Galen i glass. jag älskar't verkligen. Så jag har en känsla av att det kommer bli jättesvårt att säga vilka jag tycker är godast. men jag gör ett försök. jag väljer ut lite favoriter från lite olika märken, så får jag välja lite flera glassar. blir liite lättare då :P
(vill för övrigt säga att jag vill smaka ALLA
Ben&Jerrys glassar, finns ju ingenstans nästan i norrköping *snyft*)

  • magnum Mandel har alltid varit en av de stora GB favoriterna, väldigt gott !

  • Sandwich ! udnerbart god glass. en riktig klassiker av GB
  • snickers glass (och andra chokladbars glassar) är ju oootrloigt smarriga.

 

  • och så måste ju nästan glassen från Teneriffa följa med!

  • all "glass i tallrik" med chokladsås/kolasås/frukt/maränger/grädde på är ju asgott !

 


fy vad det var svårt att välja någon speciell glass som är godast. jag gillar allt ;D nåväl, här är en hel del som är väldigt goda iaf !



Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha, (&) vi båda väljer att blogga under pausen ;x

Postat av: Katta

Gott :)

2007-02-09 @ 23:22:12
URL: http://shoeholic.blogg.se
Postat av: anna

Skulle bara berätta att vi gjorde tacospaj igår! Tack för ditt tips. Kul utmaning

2007-02-10 @ 09:20:09
URL: http://declaar.blogg.se
Postat av: linnea

mmm.. marängswiss är goott =)

2007-02-10 @ 11:18:08
URL: http://ping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback